Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2018 12:53 - Той ме сграбчваше за ръцете, ме буташе епизод
Автор: mihailas Категория: Новини   
Прочетен: 182 Коментари: 0 Гласове:
0



Той ме сграбчваше за ръцете, ме буташе, после искаше хореографите да минат и да ме научат как да танцуват и следващото нещо, което знам, че иска да направи интимна последователност с мен. Беше абсурдно", каза Дута CNN Affiliate News18 за нейния опит, когато работи с ветерана актриса Нана Патекар. Говорейки на репортери на набързо подредена пресконференция в понеделник в Мумбай, Патекар отхвърли въпросите, като каза: "Моите адвокати ми казаха да не говоря с медиите, за да не мога да кажа нищо, иначе бих казал нещо в миналото четири дена, този случай е на десет години, това, което е истина, е истина днес. " CNN се е обърнала към правния екип на Patekar, но все още не е получил отговор. Твърденията на Дута подтикнаха подкрепата на многобройни водещи фигури в индустрията, сред които звездата "Quantico" Приянка Чопра, която изказва два пъти съгласието си с друг актьор, че "светът трябва да" #BelieveSurvivors ". Съгласен .. светът трябва да #BelieveSurviviors https://t.co/ia82UsCkkq   - PRIYANKA (@priyankachopra), 28 септември 2018 г. В дните оттогава много жени от всички сфери на живота са завладели социалните медии, за да разкажат своите преживявания на нападение или неподходящо поведение в ръцете на видни индианци.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihailas
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5432
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив